طراحی سایت اختصاصی - An Overview

Wiki Article

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت فرم زیر را تکمیل نمایید .

این مورد تعیین کننده نوع دید او نسبت به برند و کسب و کار شما خواهد بود.

تمامی حقوق برای آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان محفوظ است

تمرکز ویژه بر ارائه خدمات پشتیبانی و سرعت در عملکرد باعث شده طبق نظرسنجی‌ها تقریبا تمامی مشتریان در مورد پشتیبانی وب‌سایت‌های طراحی شده اعلام رضایت کامل نمایند که این موضوع افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود و ما را مصمم‌تر می‌نماید که پشتیبانی از خدمات ارائه شده را همواره جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهیم.

شرکت دات وب متشکل از تیم‌های حرفه‌ای برنامه‌نویسی به صورت تخصصی به طراحی وب‌سایت و همچنین سئو (بهبود رتبه سایت در گوگل) می‌پردازد. هدف‌های اصلی ما اولا ارائه بهترین خدمات، ساخت سایت‌های تخصصی، متناسب با برند و نوع کسب و کار مشتریان جهت رسیدن به بهترین نتیجه و ثانیا پشتیبانی فنی گسترده از خدمات ارائه شده است.

طراحی اختصاصی سایت یک ضرورت است متاسفانه بسیاری از برندها، تولیدی‌ها و شرکت‌های مختلف مرتکب این اشتباه فاحش می‌شوند و بدون در نظر گرفتن اصول موفقیت در فضای اینترنت، فقط و فقط به دلیل کاهش هزینه، تجربه، سابقه و اعتبار خود را در سبد افراد سودجو و غیرحرفه‌ای قرار می‌دهند.

استعفای نماینده فرانسوی به دلیل خرید لباس زیر از بودجه پارلمان

با توجه طراحی وب سایت به اینکه این مدل طراحی سایت، پنل مدیریت فارسی دارد، شما میتوانید با تولید محتوا فنی و مفید برای کاربرانتان، تلاش کنید که به صفحه اول گوگل برسید (انتخاب اکثر مشتریان).

برای کسب و کارهایی که به دنبال داشتن سایتی ساده بدون هیچ گونه پیچیدگی در کم ترین زمان هستند، پیشنهاد می گردد.

وب‌سایت‌های سفارشی یا وب‌سایت اختصاصی با چه زبان‌هایی نوشته شده‌اند؟!

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از طراحی سایت داشته باشیم باید بگیم طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی و ری دیزاین یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.  

گرانی ها و تصمیمات اشتباه دولت رئیسی نطق نمایندگان مجلس را هم باز کرد

اگر چه سایتهای وردپرسی و یا قالب های آماده از نظر هزینه و زمان راه اندازی بسیار ارزانتر از اختصاصی است ، با اینحال باید درنظر بگیرید که این نوع سایتها به دلیل ضعف های امنیتی امکان هک شدن بالایی دارند که این مورد در سایتهای اختصاصی تقریباً غیر ممکن است. همچنین با بروز شدن افزونه های قالب شما، باید هزینه ای جداگانه بابت بروزکردن آنها و نصب دوباره قالب خود پرداخت کنید. طبیعتاً برای اینکار هم به یک تیم فنی با حقوقی حداقلی برای پشتیبانی از سایت و رفع این ایرادات نیاز دارید، درصورتیکه سایتهای اختصاصی طراحی وب سایت با یک بار پیاده سازی میتوانند کلیه نیازهای شما را برطرف کرده و نیازی به بروزرسانی ندارند.

بعد از طراحی استارتاپ حتما اقدامات لازم برای بهینه سازی ان را در اولویت قرار دهید تا بتوانید توجه مخاطبان خود را به دست آورید. همانطور که در بخش بالا ذکر شد سادگی و قابل فهم بودن یک وب سایت استارتاپ را از یاد نبرید.

Report this wiki page